Pages

SEGALA PUJI BAGI ALLAH DAN RASUL-NYA JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENYOKONG BLOG INI

PERINGATAN;

SILATURAHIM DAN PERSAHABATAN LEBIH BERNILAI BERBANDING IDEOLOGI POLITIK

Friday, November 18, 2011

HARI KUALITI BAHAGIAN PENDIDIKAN KHAS, KPM 2011



Hari Kualiti Bahagian Pendidikan Khas, Kementerian Pelajaran Malaysia telah berlangsung pada 15 November 2011, bertempat di Auditorium Parcel E, Kompleks Kerajaan Parcel E, Putrajaya. Program ini telah dihadiri seramai 250 orang tetamu dan dirasmikan oleh Encik Bong Muk Shin, Pengarah Bahagian Pendidikan Khas Kementerian Pelajaran Malaysia.
Hari Kualiti Bahagian Pendidikan Khas ini merupakan acara tahunan yang bertujuan memberikan penghargaan dan pengiktirafan kepada pegawai, guru, staff dan kakitangan yang menunjukkan prestasi kerja yang cemerlang pada tahun sebelumnya.
Anugerah yang diberikan merangkumi Anugerah Perkhidmatan Cemerlang yang melibatkan 140 warga pendidikan Khas dari seluruh Negara. 
Anugerah Inovasi disandang oleh SK Pendidikan Khas Kuantan dan SM Pendidikan Khas Vokasional Shah Alam.
Sekolah Henry Gurney Keningau mengungguli kategori Anugerah Kecemerlangan Kurikulum.
Anugerah Kecemerlangan Kokurikulum disandang oleh Sekolah Integriti Kajang
             
Anugerah Tawaran Baru Kepada Guru Besar dan Pengetua (NKRA) Pendidikan merupakan anugerah yang baru diwujudkan selaras dengan kehendak dan dasar-dasar kerajaan bagi meningkatkan kualiti pendidikan di Malaysia. Anugerah ini telah diberikan kepada :
SK Pendidikan Khas Taiping
SK Pendidikan Khas Kelantan
SK Pendidikan Besut
SM Pendidikan Khas Voksional Indahpura.

Di kesempatan ini saya yang diamanahkan sebagai Pengurus Pentas HARI KUALITI BAHAGIAN PENDIDIKAN KHAS, KPM 2011 ingin merakamkan setinggi penghargaaan kepada semua AJK dan warga kerja BPKhas KPM yang memberikan komitmen dan kerjasama sehingga program ini berlangsung dengan lancar dan jayanya.

Tahniah kepada semua penerima Anugerah Kecemerlangan bagi tahun 2010... Insyallah bertemu lagi






0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails