Pages

SEGALA PUJI BAGI ALLAH DAN RASUL-NYA JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENYOKONG BLOG INI

PERINGATAN;

SILATURAHIM DAN PERSAHABATAN LEBIH BERNILAI BERBANDING IDEOLOGI POLITIK

Monday, June 14, 2010

MEMBONGKAR PROTOKOL-PROTOKOL YAHUDI

              Dalam dua tulisan terdahulu di bawah label 'Anti Zionisme', Alhamdulilah kita bersama telah menggali tentang "Gerakan Sulit Yahudi" dan " Keganasan/Tabiat Seks Jijik Yahudi Mengikut Kitab Talmud". Pada tulisan kali ini kita ingin melihat protokol-prorokol Yahudi atau kata mudahnya perancangan yang diatur secara sistematik, terancang dan berkesan untuk menawan dunia ini. Pada masa itu sasaran utamanya adalah untuk menjatuhkan kerajaan Bani Uthmaniah dan membawa masuk orang-orang Yahudi secara sistematik ke Palestin. Satu lagi sasaran utamanya ialah mahu meruntuhkan kerajaan beraja di Eropah.


              Kemasukan Yahudi ke Palestin dengan jumlah seperti berikut:

              Seramai 55,000 orang Yahudi pada tahun 1339H/1919M
              Seramai 108,000 orang Yahudi pada tahun 1344H/1925M
              Seramai 300,000 orang Yahudi pada tahun 1354H/1935M
              Seramai 650,000 orang Yahudi pada tahun 1368H/1948M

             Tahun 1807 merupakan titik mula muktamar Zionis yang pertama. Perhimpunan ini telah  berlangsung  di bandar Fal di Switzerland. Menghimpunkan seramai 300 orang cendiakawan Yahudi yang datang dari  pelbagai kemahiran dan kebijaksanaan. Dianggarkan kesemua mereka mewakili 50 buah persatuan . Tujuan utamanya tentulah mengatur segala perancangan jahat secara teliti dan sistematik untuk memguasai dan memporak-perandakan dunia khususnya negara-negara Islam. Perancangan ini diusahakan begitu rapi dengan tiga konsep iaitu sebelum, semasa, selepas tertegaknya negara Israel di Palestin.
             Antara tahun 1897 hingga 1951 dipercayai kepimpinan Yahudi telah mengadakan muktamar sebanyak 23 kali bagi merapi/mengkaji penyusunan menegakkan penubuhan kerajaan Zionis antarabangsa. Segala perancangan dan keputusan ini dianggap sulit dan rahsia. Hasil kajian dari perhimpunan tersebut maka terhasillah perancangan berikut:

1. MEROSAKKAN SISTEM PEMERINTAHAN YANG SEDIA ADA
Keputusannya mereka sudah melihat negara-negara Islam sendiri sebenarnya sudah tidak mengambil Islam sebagai kaedah urus tadbir negara. Oleh itu mereka hanya perlu menambah kerosakan itu secara perlahan-lahan sehingga tertubuhnya negara Yahudi nanti.

2. 'GOYYIM' TIDAK BOLEH MEMERINTAH MANUSIA
Umumnya pembaca telah mengetahui bahawa 'goyyim' membawa maksud bangsa selain Yahudi adalah di bawah aras binatang. Oleh kerana mereka menganggap diri sebagai bangsa yang mulia, maka kerja memerintah manusia adalah satu tanggungjawab yang suci dan tidak boleh dilaksanakan oleh bangsa lain selain Yahudi.

3. MEMERINTAH GOYYIM SEPERTI BINATANG
Usah kita hairan melihat segala kezaliman dan kekejaman Yahudi ke atas rakyat Palestin. Inilah sebenarnya resolusi awal yang telah ditetapkan oleh cendekiawan mereka. Bangsa lain selayaknya diperintah seperti binatang.




4. MELEKAKAN MANUSIA DENGAN BUDAYA HEDONISME
Jangan terlupa teknologi canggih yang dibawa hari ini oleh Yahudi telah disulam dengan segala macam suntikan berbaur syahwat yang menjahanamkan pemuda-pemudi sesebuah negara. Budaya yang tidak bermoral diserap masuk melalui hiburan dan lain-lain. Kemudian 'darah mereka dihisap' dengan menanamkan doktrin bahawa 'mereka tidak akan mendapat perlindungan selain daripada orang Yahudi'.

5. MENJADIKAN 'PEMIMPIN-PEMIMPIN DUNIA BADUT' - BONEKA YAHUDI
Mereka menyusun rangka sistematik yang bolehlah dianggap pemimpin-pemimpin dunia sebagai catur di tangan mereka. Mengikut telunjuk Yahudi dengan umpanan harta benda, perempuan-perempuan, pangkat-pangkat, pengaruh mengikut keperluan seseorang pemimpin.



6. MEWUJUDKAN KEKACAUAN EKONOMI GLOBAL.
Yahudi telah bersepakat bahawa mereka akan mewujudkan masalah ekonomi dunia dan mereka jugalah yang boleh menyelesaikannya. Ianya bolehlah dianggap teori konspirasi ekonomi. Mereka mencipta penyakit dan penawarnya juga ada pada mereka. Sistem kewangan yang tidak menentu akan menyebabkan negara -negara dunia meminjam dan meminta pertolongan Yahudi. Akibatnya mereka terpaksa akur kepada kekuasaan Yahudi secara langsung dan tidak langsung.


7. MEMPORAK-PERANDAKAN KEHARMONIAN DUNIA.
Yahudi akan menghapuskan perasaan kemanusiaan dengan kezaliman. Meruntuhkan akhlak mulia contohnya apabila bahan pornografi boleh dimiliki dengan cara yang murah dan mudah maka lahirlah generasi Islam yang musnah dengan penzinaan dan pembuangan bayi. Tiada semangat jihad dan jahil agama kerana terlalai dengan dorongan syahwat. Mereka menguasai alam dari pelbagai sudut, cakrawala, darat, air, udara dengan teknologi peperangan dan membuat keputusan mengikut kepentingan mereka untuk menjahanamkan semua bangsa di dunia ini.


8. MESTI BERKUASA UNTUK MEMPENGARUHI PELBAGAI BIDANG
Orang Yahudi mesti menguasai segala ilmu seperti media cetak, elektronik, sebaran am, sekolah, universiti, hiburan, perundangan, ekonomi, sosial, politik dan sebagainya.
 
Jelas segala yang dirancang sangat berjaya dan mendaki puncak dengan kegagalan negara-negara Islam mempertahankan saudara-saudara kita disembelih Yahudi di Palestin. Apa tidaknya hampir kesemua negara Islam bergantung ekonomi dengan Yahudi. Lihat sahaja makanan seperti KFC, MCD, Starbucks  Coffee, Dunkin' Donuts, Levi's, Ralph Lauren,  (sekadar beberapa jenama), tidak termasuk jenama rokok, pakaian, barangan bayi dan pelbagai lagi. Pelaburan Yahudi ada di setiap negara Islam. Pekerja-pekerja pusat jualan ini tentunya orang Islam dan pihak pemerintah menikmati cukai dari produk-produk Yahudi ini.
 
 

Seterusnya disenaraikan Hasil Ciptaan CendiakawanYahudi

Benjamin Rubin                     - Jarum Suntikan Pelalian

Johas Salk                             - Vaksin polio pertama

Gertrude Elion                       - Ubat leukemia

Baruch Blumberg                  - Vaksin Hepatitis B

Paul Ehrlich                           - Rawatan Siflis

Aaron Beck                           - Terapi Kognitif ( rawatan mental, sugul, fobia)

Gregory Pincus                     - Pil perancang keluarga yang pertama

Willem Kolff                          - Mesin dialisis (mencuci buah pinggang) 

Stanley Mezor                       -Mencipta mikrocip yang pertama

Leo Szilards                           -Reaktor nuklear pertama

Peter Schultz                          - Kabel gentian optik
Charles Adler                         - Lampu Isyarat

Benno Strauss                       - Besi tahan karat stainless steel

Isador Kisee                         - Sistem suara pawagam

Emile Berliner                      - Mikrofon untuk telefon

Charles Ginsburg                 - Alat pita rakaman

Demikianlah perancangan licik Yahudi yang telah dimulakan semenjak 1807 lagi, barangkali mungkin juga lebih awal daripada itu. Insyallah pada tulisan akan datang kita akan MEMBONGKAR 12 JENAYAH YAHUDI MENURUT AL-QURAN dan saya tinggalkan pembaca dengan pesan Salahuddin Al-Ayubi (Pejuang Pembebasan Palestin ) "Barangsiapa yang menguasai Juresalem (Palestin), dia akan menguasai dunia" Insyallah! jika diizin Allah, kita akan bertemu lagi di bawah label 'Anti  Zionisme" 




0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails