Pages

SEGALA PUJI BAGI ALLAH DAN RASUL-NYA JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENYOKONG BLOG INI

PERINGATAN;

SILATURAHIM DAN PERSAHABATAN LEBIH BERNILAI BERBANDING IDEOLOGI POLITIK

Tuesday, June 8, 2010

MEMBONGKAR GERAKAN SULIT YAHUDI

Keangkuhan, kesombongan, kejelikan, kezaliman Yahudi memang tidak perlu digembar-gemburkan lagi. Kononnya mereklah bangsa paling agung dan bangsa lain dianggap hina. Kitab Talmud (kttab Yahudi Ortodoks) meletakkan bukan Yahudi disebut 'goyyim', sama dengan binatang dan darjat mereka di bawah darjat manusia. Kitab ini juga menyatakan Yahudi ialah "umat pilihan"
Apa itu Zionisme? Zion menjadi tempat suci sejak Nabi Daud a.s yang juga seorang raja menakluk bukit Zion yang merupakan benteng pertahanan orang yahudi daripada ancaman kaum Yabus. Nabi Daud a.s tinggal di dalam benteng itu dan mereka menamakan sebagai Bandar Daud (samuel II 5:7-9). Zion lalu dikeramatkan orang Yahudi sebagai tempat tinggal Tuhan, "Indahkanlah suaramu untuk Tuhan yang menetap di Zion" (Mazmur 9:11)
Yahudi menekankan semangat  zionisme iaitu fanatik kebangsaan (keyahudian) dan keagamaan. Methodnya menggunakan kekerasan serta menekankan konsep "matlamat itu menghalalkan apa jua cara" Tipu helah dan kezaliman digunakan untuk memadam nama Palestin di bumi anbia itu. Justeru nama 'Israel' digunakan dan ditabalkan sebagai nama negara yang dirompak, walhal mereka bangsa yang tidak memiliki negara walau seinchi pun.
Apa itu Israel? Israel wujud dari dua perkataan  iaitu isra beerti hamba dan ell beerti Allah dan secara hakikatnya tidak ada sebarang perbezaan anatara Israel dengan zionisme. Kongres pertama Zionis dilangsungkan pada tahun 1897M dan pada tahun 1907 mereka memilih Palestin sebagai target untuk didirikan negara Yahudi. Konsep pemerintahan Yahudi mudah sahaja, bangsa asing wajib tunduk kepada kuasa politik hegemoni perkauman iaitu politik hegemoni satu bangsa (Yahudi). Mereka mengamalkan agenda keselamatan sebagai dasar utama dalam negara. Sesiapa sahaja yang mengkritik atau menentang fahaman hegemoni satu bangsa ini dilabelkan pengganas dan dianggap mengancam keselamatan. Oleh itu semua perlumbaan senjata canggih seperti nuklear hanya boleh dibangunkan dan dimiliki oleh Yahudi, jika ada negara Islam yang mampu membangunkan senjata canggih maka Yahudi akan cepat menggunakan badan dunia sekutu utamanya Amerika Syarikat dengan melabelkan negara Islam itu sebagai pengganas.
 Freemason? Berdasarkan tulisan William Gary Carr " Gerakan Freemason mempunyai satu struktur yang cukup kompleks. Diketuai oleh 13 orang yang digelar Council of 13. Salah seorang daripadanya mengetuai seluruh kumpulan itu. Identiti 13 orang ini amat sulit dan dirahsiakan. Yang pastinya, kesemua mereka adalah Yahudi"
Keahlian ini dibuka juga kepada mereka yang bukan Yahudi tetapi perlu mengangkat sumpah taat setia kepada ketua council of 13. Kedudukan ketua ini dianggap paling tinggi dan tiada siapa boleh mencabar mereka. Kedudukan tertinggi dalam freemason ialah Iluminati ertinya hanya orang yang terpilih dari Freemason tadi akan yang akan diserap masuk ke Ilmunati . Melalui gerakan sulit ini dibina ranting-ranting yang dapat menyusup masuk ke negara lain secara sopan dan bijaksana. Mereka berkembang  dan berselindung melalui aktiviti kebajikan seperti Lion's Club, Rotary Club, Rotaract dan lain-lain.
Gerakan ini menyusup masuk ke negara lain dengan menguasai dunia melalui politik, ekonomi, sosial dan budaya kehidupan.

Berdasarkan catatan 'International Conspiracy' tulisan William Gary Carr, Yahudi meyusun 16 langkah untuk menguasai dunia dan mencapai agenda jahatnya

1. Menggunakan kekayaan, seks, dadah, alkohol, kerosakan moral, penipuan, pengkhianatan, peras ugut dan rasuah
2. Munyusup masuk dalam semua gerakan-gerakan dan menguasainya dari dalam melalui ahli-ahli ilmuinati mereka.
3. Mereka mempunyai pekerja-pekerja mereka (Iluminati) di belakang setiap kerajaan
4.Menguasai setiap bentuk media massa yang ada
5.Merahsiakan ketua-ketua mereka dan kekuasaan yang dimiliki oleh orang Yahudi
6.Memulakan dan menamatkan peperangan
7. Menggunakan keganasan dan kebebasan untuk menguasai orang ramai
8. Menggunakan monopoli antarabangsa
9. Pembekalan senjata
10.Menyebarkan teori dan prinsip yang salah
11.Menukar maksud undang-undang tempatan dan antarabangsa tetapi sebutannya masih sama
12Pasukan tentera penggganas rahsia yang ditubuhkan di merata-rata ibu kota dan bandar di Barat.
13.Membuatkan negara-negara banyak berhutang supaya Iluminati boleh campur tangan dalam urusan negara-negara itu.
14. Menghancurkan sekeras-kerasnya mereka yang menentang
15. Membunuh agen mereka jika agen itu terlalu banyak mengetahui
16. Menggunakan musuh dalam pelan mereka.


Inilah kejahatan, kezaliman yang menggunakan teknik, taktikal sulit Yahudi. Insyallah pada tulisan seterusnya akan dibentangkan KeGANASAN AJARAN TALMUD (KITAB YAHUDI ORTODOKS). Akhirnya marilah sama-samal kita renungkan ayat ini " Demi sesungguhnya engkau (wahai Muhammad) akan dapati manusia yang keras sekali permusuhannya kepada orang yang beriman ialah orang Yahudi dan orang musyrik (Surah Al-Maidah 5:82) 



 

1 ulasan:

KasGUs said...

bangkit lah negara islam,...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails