Pages

SEGALA PUJI BAGI ALLAH DAN RASUL-NYA JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENYOKONG BLOG INI

PERINGATAN;

SILATURAHIM DAN PERSAHABATAN LEBIH BERNILAI BERBANDING IDEOLOGI POLITIK

Wednesday, June 9, 2010

MEMBONGKAR KEGANASAN/TABIAT SEKS JIJIK YAHUDI MENGIKUT KITAB TALMUD

Kitab Talmud merupakan pegangan dan kitab yang diimani oleh orang-orang Yahudi, Menurut pendita-pendita Yahudi kedudukan kitab ini jauh lebih suci dan penting berbanding kitab Taurat. Kononnya isi kitab ini adalah apa yang disampaikan oleh Nabi Musa a.s secara lisan. Semasa Nabi Isa a.s diutuskan kitab Talmud belum dihimpunkan secara sempurna. Nabi Isa a.s mengutuk keras tradisi 'mishnah' (Talmud awal) yang dianjurkan oleh pendita-pendita Yahudi dan kaum Farisi, yang mana kitab ini jelas songsang dan berlawanan dengan kitab Taurat.
Berdasarkan tulisan Hyam Maccoby melalui Judaism on Trail digariskan pandangan Rabbi Yehiel Ben Joseph yang mengatakan " tanpa Talmud kita tidak akan mampu memahami ayat-ayat Taurat. Tuhan telah melimpahkan sewenangnya kepada mereka yang arif, kerana tradisi merupakan suatu keperluan yang sama dengan kitab-kitab wahyu. Para arif itu membuat tafsiran mereka dan mereka yang tidak pernah mempelajari Talmud tidak akan mungkin mampu memahami Taurat..."
Kitab ini mempunyai dua versi iaitu Talmud Jerusalem dan Talmud Babilonia. Antara duanya Talmud Babilonia lebih kencang pengaruhnya. Menerusi kitab songsang inilah dihalalkan segala keganasan dan kezaliman menjadi pegangan kukuh dalam urat nadi setiap makhluk bernama Yahudi.

KEGANASAN YAHUDI MENURUT KITAB TALMUD
1. Ketaatan melampau kepada Rabbi (Pendita)
Erubin 2b; "Barangsiapa yang tidak taat kepada para rabbi mereka akan dihukum dengan cara dijerang dalam kotoran manusia yang mendidih di neraka"

2.Yahudi Bebas Melakukan Jenayah Asalkan Di Tempat Orang
Moed Kattan 17a "Bila mana seorang Yahudi terdorong untuk melakukan kejahatan, dia hendaklah pergi ke tempat lain di mana dirinya tidak dikenali orang dan lakukanlah kejahatan itu di sana"

3. Menganiaya Seorang Yahudi Hukumannya Bunuh
Sanhedrin 58b " Jika seorang kafir menganiaya seorang Yahudi, maka orang kafir itu harus dibunuh"

4. Dibenarkan Menindas Orang Yang Bukan Yahudi
Sanhedrin 57a " Seorang yahudi tidak wajib membayar upah kepada orang kafir yang bekerja untuknya"

5. Lembu Orang Yahudi Bebas Mengganas dan Tidak Boleh Dilukai
Baba Kamma 37b "Jika lembu seorang Yahudi mencederakan lembu kepunyaan orang Kannan, tidak perlu dikeluarkan ganti rugi: tetapi jika lembu orang Kannan mencederakan lembu kepunyaan orang Yahudi maka orang itu harus membayar ganti rugi yang setimpal"

6. Orang Yahudi Boleh Mencuri Barang Kepunyaan Orang Bukan Yahudi
Baba Mezia 24a " Jika seorang Yahudi menjumpai barang hilang kepunyaan orang kafir, dia tidak wajib mengembalikan kepada pemiliknya"
Sanhedrin 57a " Tuhan tidak akan mengampuni seorang Yahudi yang mengahwinkan anak perempuannya kepada seorang tua, atau memungut menantu bagi anak lelakinya yang masih bayi, atau mengembalikan barang hilang milik orang Cuthea (kafir)"

7. Orang Yahudi Bebas Merompak atau Membunuh Orang Bukan Yahudi
Sanhedrin 57a "Jikia seorang Yahudi membunuh seorang Cuthea (kafir), tidak ada hukuman mati, apa yang sudah dicuri oleh seorang Yahudi boleh dimilikinya"
Baba Kamma 37b " Kaum kafir ada di luar perlindungan hukum, dan Tuhan membukakan wang mereka kepada Bani Israel"

8. Orang Yahudi Boleh Berdusta Kepada Orang Bukan Yahudi
Baba Kamma 113a " Orang yahudi diperbolehkan berdusta menipu orang kafir"

9. Orang Yang Bukan Yahudi ialah Haiwan Di Bawah Darjat Manusia
Yebamoth 98a " Semua anak keturunan orang kafir tergolong sama dengan binatang"
Abodah Zarah 36b " Anak perempuan orang kafir sama dengan niddah (najis) sejak lahir"
Abodah Zarah 22a -22b " Orang kafir lebih senang berhubungan seks dengan lembu



10. Talmud Menghalalkan Pembunuhan
Perjanjian Kecil, Soferim 15, Kaidah 10 " Inilah kata-kata Rabbi Simeon Ben Yohai 'Tob shebe goyyim harog'  (Bahkan kafir yang baik sekalipun kesemuanya harus dibunuh)' Ziarah ke kubur Simon Ben Yohai dilakukan setiapa tahun secara rasmi bagi memperingatinya kerana menganjurkan pembunuhan orang bukan Yahudi.

11.Wajib Mengganas terhadap Bukan Yahudi
Ehud Sprinzak, seorang professor di Universiti Jeruslem mengembangkan dan menekankan Falsafah Kahane dan Goldstein "Mereka percaya bahawa telah menjadi iradat Tuhan, bahawa mereka diwajibkan melakukan kekerasan terhadap goyyim ( istilah Yahudi untuk orang bukan Yahudi)

12. Darah yahudi Lebih Mulia
Rabbi Yizak Ginsburg menyatakan "Kita harus mengakui bahawa darah seorang Yahudi dan darah orang goyyim tidak sama"

13. Sepotong Kelingking Yahudi Lebih Bernilai Daripada 1,000,000 Orang Arab
Rabbi Jacov Perrin " Satu juta nyawa orang Arab tidak setanding dengan sepotong kelingking orang Yahudi"

14. Orang Arab Setaraf Anjing
Pada 25 Februari 1994 Baruch Goldstein, seorang tentera darat Israel yang merupakan Yahudi Ortodoks dari Brooklyn telah membunuh 40 orang Islam termasuk kanak-kanak yang sedang solat di sebuah masjid. Baruch Goldstein menyatakan melalui berita CBS News, bahawa jaran Talmud mengatakan orang Arab itu tidak lebih daripada anjing.

TABIAT SEKS JIJIK/ PENGHINAAN KAUM HAWA DAN FITNAH YAHUDI MENGIKUT KITAB TALMUD
1. Memfitnah Nabi Adam a.s
Yebamoth 63a " Adam telah bersetubuh dengan semua binatang ketika berada di syurga"

2. Boleh Mengawini Bayi
Sanhedrin 55b " Seorang Yahudi boleh mengahwini anak perempuan berumur tiga tahun (tepatnya, tiga tahun satu hari)

3 Boleh Menyetubuhi Anak Perempuan Yang Masih Kanak-kanak
Sanhedrin 54b Seorang Yahudi diperbolehkan bersetubuh dengan anak perempuan, asalkan anak itu berumur di bawah sembilan tahun.
Kethuboth 11b " Bilamana seorang dewasa bersetubuh dengan seorang anak perempuan, tidak ada dosanya"

4. Perempuan Perlu Bersetubuh dengan Binatang atau Jin Sebelum Mengahwini Pendita
Yebamoth 59b " Seorang perempuan yang telah bersetubuh dengan seekor binatang dibolehkan berkahwin dengan pendita Yahudi. Seorang perempuan Yahudi yang  telah bersetubuh dengan jin juga dibolehkan berkahwin dengan seorang pendita Yahudi.

5. Pendita Menyetubuhi Pelacur
Abodah Zarah 17a "Buktikan mana pelacur di muka bumi ini yang belum pernah disetubuhi oleh pendita Talmud Eleazar"

6. Tidak Boleh Bersetubuh Selepas Ke Tandas
Gittin 70a "Para Rabbi mengajarkan, 'Apabila  seorang keluar tandas, dia tidak boleh berswetubuh sehingga jarak waktu yang sama dengan menempuh perjalanan sejauh setengah batu, iblis yang berada di tandas itu masih menyertainya selama waktu itu, jika dia melakukannya juga, anak keturunannya akan terkena penyakit ayan (sawan babi)"

7. Menghina Wanita Haid
Pesahim 11a " Sungguh terlarang anjing, perempuan atau pohon kurma, berdiri antara dua orang lelaki kerana akan ditimpa musibah tertentu jika seorang perempuan sedang haid atau duduk-duduk di perempat jalan"

8. Merendahkan Kaum Hawa 
Menahoth 43b-44a "Seorang Yahudi diwajibkan membaca doa berikut setiap hari, 'Aku bersyukur, ya Tuhanku kerana Engkau tidak menjadikan aku seorang kafir, seorang perempuan atau seorang budak belian"



Demikianlah isi hati perut Yahudi mengikut kitab songsang Talmud. Saya tinggalkan pembaca semua dengan petikan kitab Talmud Yahudi ini seperti berikut;
Israel bertanya kepada Tuhannya, "Mengapakah Engkau ciptakan makhluk lain selain bangsa pilihan-Mu (yahudi)?" Tuhan menjawab "Supaya kamu menaiki belakang mereka, menghisap darah mereka, membakar yang baik, mencemari yang suci dan menghancurkan segala yang dibangunkan.

Inilah nilai kita semua di dunia ini di mata, pemikiran dan jiwa orang-orang Yahudi. Insyallah pada tulisan akan datang kita akan sama-sama membongkar protokol-protokol Yahudi... Insyallah jika diizinkan oleh Allah swt..

Nota: warna merah ; nama-nama surah dalam kitab Talmud

2 ulasan:

Unknown said...

good job teruskan.. subhanallah

Unknown said...

sungguh x kperimanusiaan...biarlah yahudi mjdi kayu utk api neraka....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails